Rehabilitacja po COVID-19 jest ważną częścią procesu powrotu do zdrowia dla tych, którzy zostali dotknięci wirusem.

Obejmuje ona połączenie terapii fizycznej, psychologicznej i zawodowej, aby pomóc pacjentom odzyskać siłę, funkcje i jakość życia. Rehabilitacja może pomóc osobom z długotrwałymi skutkami wirusa, takimi jak zmęczenie, osłabienie mięśni, duszność, zaburzenia poznawcze, depresja i lęk. Celem jest maksymalizacja tego, co dana osoba może zrobić fizycznie lub psychicznie, aby żyć jak najlepiej. Najważniejszym aspektem rehabilitacji po COVID-19 jest to, że jest ona dostosowana do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta.

Dzięki temu otrzymują oni najlepsze możliwe leczenie dla swojego konkretnego schorzenia. Fizjoterapia może pomóc ludziom wrócić do poziomu funkcjonowania sprzed choroby i poprawić jakość życia, poprzez zapewnienie odpowiednich planów leczenia.

Fizjoterapeuci wykorzystują szereg różnych technik, aby pomóc w procesie rehabilitacji, w tym terapii ćwiczeń, terapii manualnej, elektroterapii, hydroterapii i edukacji. W zależności od stopnia zaawansowania i czasu trwania choroby, fizjoterapia może obejmować proste porady dotyczące bezpiecznego poruszania się i wykonywania codziennych czynności lub bardziej złożone interwencje, takie jak stworzenie indywidualnego programu ćwiczeń lub zastosowanie ultradźwięków lub stymulacji elektrycznej w celu zmniejszenia bólu mięśni.

Szukasz fizjoterapeutów, którzy oferują usługę rehabilitacja po covidzie?

Nie szukaj dalej, niż Fizjo Access! Doświadczeni i skuteczni fizjoterapeuci pomogą Ci powrócić do pełni sił po przebytej chorobie. Wyróżnia nas brak schematycznego, rutynowego podejścia do pacjenta – każdego diagnozujemy w indywidualny sposób i dobieramy metody leczenia do konkretnej jednostki chorobowej i problemów. Współpracujemy z zaufanymi lekarzami, psychologami, trenerami personalnymi i dietetykami. Na zabiegi rehabilitacyjne nie musisz mieć skierowania od lekarza specjalisty. Dobieramy rodzaj terapii, zachowując wszelkich środków ostrożności. Zapraszamy do kontaktu!

Terapia dla dzieci Osteopata