Masaż kręgosłupa w Lublinie

Masaż kręgosłupa jest formą pracy z ciałem, która koncentruje się na wyrównywaniu kręgosłupa, łagodzeniu napięcia i bólu w ciele oraz przywracaniu równowagi. Może być stosowany w leczeniu szerokiego zakresu schorzeń, w tym przewlekłego bólu, skurczów mięśni, dyskomfortu w karku, stresowych bólów głowy, bólu w dolnej części pleców, rwy kulszowej i wielu innych.

Podczas zabiegów masażu kręgosłupa, terapeuta będzie używał swoich rąk do wywierania nacisku na czułe miejsca wzdłuż kręgosłupa. Technika ta pomaga rozbić zrosty między mięśniami i zmniejszyć stan zapalny. Terapeuta może również pracować z innymi rodzajami terapii manualnej, takimi jak ugniatanie lub rozciąganie podczas sesji leczenia.

Masaż kręgosłupa może pomóc w poprawie postawy i zwiększeniu mobilności, jednocześnie zmniejszając poziom bólu w całym ciele. Istnieją również liczne psychologiczne korzyści związane z masażem kręgosłupa, takie jak lepsze samopoczucie i złagodzenie stresu.

Masaż kręgosłupa może być cennym narzędziem dla każdego, kto chce poprawić swoje ogólne zdrowie i samopoczucie. Szukasz profesjonalnego fizjoterapeuty, który wykonuje masaż kręgosłupa?

Sprawdź koniecznie Fizjo Access! W przypadku różnych dolegliwości związanych z bólem kręgosłupa należy jak najszybciej skontaktować się ze specjalistą – fizjoterapeutą lub osteopatą.

W gabinecie rehabilitacyjnym Fizjo Access w Lublinie stosujemy wiele technik terapii manualnej, które pozwalają na skuteczne leczenie. Leczymy takie schorzenia, jak: zespoły bólowe kręgosłupa, dyskopatie, przepukliny, rwa kulszowa, zmiany zwyrodnieniowe, przewlekłe i ostre bóle kręgosłupa, bóle karku i wiele innych. Pamiętaj, że im szybciej zareagujesz na uciążliwe objawy i rozpoczniesz rehabilitację, tym większa szansa na szybki powrót do zdrowia i uniknięcie powikłań. Zapraszamy na konsultację!

Terapia dla dzieci Osteopata