Bóle kolan to bardzo często skutek nieprawidłowych postaw, zmian zwyrodnieniowych, urazów, czy kontuzji. Wówczas leki przeciwbólowe nie pomagają, a wskazane są inne skuteczniejsze metody leczenia, jak profesjonalna rehabilitacja przeprowadzana przez doświadczonych fizjoterapeutów. Umożliwia ona redukcję dolegliwości bólowych, a co więcej przywrócenie właściwej ruchomości stawów kolanowych. Fizjoterapeuci dobierają odpowiednie metody leczenia, w zależności od danego problemu.

Rehabilitacja opiera się między innymi na: masażu tkanek, ćwiczeniach, terapii manualnej poprawiającej pracę stawu kolanowego, elektroterapii, krioterapii, czy też laseroterapii. Fizjoterapeuci często zalecają masaż tkanek, ćwiczenia, terapię manualną lub igłoterapię. Pacjent, który cierpi na dolegliwości kolan powinien unikać dźwigania ciężkich rzeczy, zakładania nogi na nogę, uprawiania obciążających kolana ćwiczeń/sportów, nadmiernego zginania kolan, a co więcej powinien zrzucić nadmierne kilogramy, jeśli go to dotyczy.

Poszukujesz gabinetu fizjoterapeutycznego zajmującego się rehabilitacją kolan? Nie szukaj dalej niż Fizjo Access!

Doświadczeni, nieustannie doszkalający się profesjonalni fizjoterapeuci zajmują się leczeniem dysfunkcji w rejonie stawu kolanowego, w tym: uszkodzeniami łąkotek, stanami po zerwaniu/uszkodzeniu wiązadeł, koślawością i szpotawością kolan, chonodromalacją rzepki, skręceniem kolana, dysfunkcjami stawu Rzepkowo-udowego, przyparciami rzepki, stanami po endopretezoplastyce stawu kolanowego, kolanami skoczka, a także ograniczeniami ruchomości. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty rehabilitacja kolan? Skontaktuj się z nami jeszcze dziś!

Terapia dla dzieci Osteopata