Z rehabilitacji kręgosłupa powinny skorzystać osoby, które cierpią na różnego rodzaju zwyrodnienia, bóle reumatyczne, neurogenne i urazowe.

Bez względu na to, czy problemy dotyczą odcinka lędźwiowego, piersiowego, czy krzyżowego, pacjent powinien poddać się właściwym dla swojej jednostki chorobowej zabiegom lub/i ćwiczeniom.

Rehabilitacja kręgosłupa ma duży wpływ na poprawę komfortu życia pacjenta i złagodzenie bólu, który utrudnia mu normalne codzienne funkcjonowanie. W ramach rehabilitacji fizjoterapeuci mogą stosować przeróżne techniki, np. fizykoterapię, igłoterapię suchą, techniki manualne i wiele innych. Podczas fizjoterapii kręgosłupa można wykorzystywać różnego rodzaju prądy, w krioterapii niskie temperatury, światło w przypadku laseroterapii, fale akustyczne w terapii ultradźwiękami, a także plastry kinesiotaping.

Zastosowanie wszystkich tych metod leczenia kręgosłupa ma wielki wpływ na poprawę krążenia krwi, złagodzenie bólu, a w efekcie poprawę jakości życia. W rehabilitacji kręgosłupa kluczową rolę odgrywają masaże lecznicze, które oddziałują na receptory skóry, wiązadła i ścięgna, rozluźniają mięśnie i mają ogólnie dobroczynny wpływ na organizm.

Szukasz gabinetu fizjoterapeutycznego, który zajmuje się rehabilitacją kręgosłupa? Sprawdź koniecznie Fizjo Acces!

W gabinecie rehabilitacji Fizjo-Access w Lublinie leczymy wiele dolegliwości, takich jak: bóle pleców związane z dysfunkcjami w obrębie kręgosłupa szyjnego, piersiowego, lędźwiowego i żeber, w tym: zespoły bólowe kręgosłupa, dyskopatie, przepukliny, urazy biczowe kręgosłupa, rwa kulszowa, zmiany zwyrodnieniowe, przewlekłe i ostre bóle kręgosłupa, zespoły przeciążeniowe, bóle karku, bóle kręgosłupa u kobiet w ciąży, stany pooperacyjne kręgosłupa i wiele innych.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty? Zapraszamy do kontaktu!

Terapia dla dzieci Osteopata