Laser wysokoenergetyczny HIL

W naszym gabinecie rehabilitacji w Lublinie dokładamy wszelkich starań, aby pomóc odwiedzającym nas Pacjentom pokonać dolegliwości bólowe związane z narządami ruchu. Dlatego też poza terapią manualną, suchym igłowaniem czy chiropraktyką oferujemy również skuteczną laseroterapię. Wykonujemy ją przy użyciu profesjonalnego lasera wysokoenergetycznego HIL. Różni się on znacząco od większości sprzętów dostępnych na rynku – wyróżnia się bowiem ponadprzeciętną mocą. Jest ona kilkudziesięciokrotnie większa niż w przypadku podobnych urządzeń, co sprawia, że znacząco wzrasta efektywność zabiegów przeprowadzanych z jego zastosowaniem.

Laseroterapia świetnym sposobem leczenia kontuzji – Fizjo-Acces z Lublina

Laser wysokoenergetyczny HIL to jedno z najbardziej zaawansowanych urządzeń wspomagających gojenie się tkanek. Nadaje się więc doskonale do leczenia przewlekłych oraz ostrych stanów zapalnych. Skutecznie minimalizuje także wszelkie dolegliwości bólowe. Ponadto, rozszerza naczynia krwionośne, powodując lepsze ukrwienie danych partii ciała. Świetnie sprawdza się jako uzupełnienie długotrwałej rehabilitacji np. prowadzonej terapii manualnej. Dlatego też z oferowanej w naszym gabinecie laseroterapii skorzystało już wielu mieszkańców zarówno z Lublina, jak i okolicznych miejscowości.

Fizjo-Acces z Lublina – skuteczna laseroterapia w atrakcyjnej cenie

Zabiegi przeprowadzane z zastosowaniem wysokoenergetycznego lasera HIL są zarówno niezwykle skuteczne, jak i w pełni bezbolesne dla Pacjentów. Ich zaletą jest również uniwersalność. Pomagają bowiem w leczeniu nie tylko kontuzji czy bólu kręgosłupa. Stanowią także świetnie rozwiązanie w przypadku stanów zapalnych tkanek, obrzęków pourazowych oraz uszkodzeń chrząstki stawowej. Ponadto minimalizują dolegliwości mięśniowo-stawowe występujące m.in. na skutek urazów sportowych. Dlatego też do wizyt w naszym gabinecie fizjoterapii w Lublinie zachęcamy wszystkie te osoby, które chcą jak najszybciej powrócić do zdrowia oraz pełnej sprawności. Serdecznie zapraszamy!

Zastosowanie lasera wysokoenergetycznego możemy znaleźć w takich jednostkach jak:

• urazy sportowe,
  • tendinopatie,